miércoles, 8 de octubre de 2014

El meu projecte creatiu





-En el meu projecte creatiu faré un SpeedArt, un dibuix gravat a càmera rapida.
-Per gravar un SpeedArt necessitem una càmera fixa que no es mogui en cap moment. Gravem el vídeo dibuixant, el passem al ordenador i l'editem augmentant-ne la velocitat.
- De SpeedArts en tenim 2 tipus, els que es dibuixen a mà, i els que es fan a ordenador, jo faré un a mà, ja que no tinc els coneixements suficients per fer-ne un a ordenador.
- Per editar un SpeedArt només em d'augmentar la velocitat del vídeo. És aconsellable que duri al voltant de 5 min.
- Grabació d'un SpeedArt:




-Imatge d'un SpeedArt






Índex:

- PRESENTACIÓ: Que és un SpeedArt.
- Com es grava un SpeedArt
- Tipus d'SpeedArts
- Com s'edita un SpeedArt
- Gravació i editació de l'SpeedArt

No hay comentarios:

Publicar un comentario