lunes, 23 de febrero de 2015

Qüestionari Videotutorial

  1. Com titularé el meu videotutorial?
  2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
  3. Què ensenyaré a fer?
  4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
  5. Quan ho enregistraré?
  6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? 
  7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
  8. Quina càmera utilitzaré?
  9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
  10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
  11. Què posaré als crèdits?
  12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
      1- Descarregar aplicacions gratis per l'smartphone
      2- No
      3- Descarregar aplicacions gratis per el mòvil
      4- A la explicació ensenyaré a descarregar un programa per instal·lar les aplicacions gratis.
          A la   demostració ensenyo com funcionen les aplicacions descarregades.
      5- Ja ho he fet
      6- No . No, gens.
      7- Ho gravaré amb la capturadora que integra el meu terminal.
      8- La càmera frontal del mòvil.
      9- No, de ningú
    10- Si, Calling(lose my mind). La descarregaré d'internet.
    11- El meu nom, el mòvil utilitzat per la gravació, l'icona de l'aplicació i l'URL del blog.
    12- Si, per fer publicitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario